RUBRIKER?

Hej på er allesammans. Måste ju skriva ett något normalt inlägg också ikväll.
Inte vet jag hur jag ska skriva, det här med början är alltid lika svårt, eller vad tycker ni? ;)
Under stort sett hela dagen har jag varit på frideborg och fixat med mamma och olle, för att olle har 60-års fest imorgon och han har typ bjudit 70 personer inklusive barn. Oj, herregud vad vi har fixat under 2 månader! Men imorgon får vi det överstökat! Äntligen, nu ska jag väl vänta tills mamma och olle kommer hem från moster att dom kan sätta på mig korsetten, oj herregud vad jag hatar den. :( Det är nog den hemska grejen någonsin. Inte nog med det får jag en till inom 2 veckor, helvete.
Får bara stå ut med det till augusti då jag får veta mer av olli om jag måste ha 24 timmars korsett. Oh, aldrig. :( Men mats ( korsett makaren ) säger att jag inte behöver, det. Olika funderingar där..
I vilket fall som helst som händer senare i livet tar vi sen. Men imorgon hörs vi igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0