INVIGNING.



 Hej på er! Har väl tänkt att inviga denna blogg genom att berätta lite om mig själv. Jag heter erica och är snart 16 år. Jag är bosatt på åland i huvudstaden mariehamn. Åland ligger mitt ute i havet, ja det är en liten pytte liten ö. Som nästan inte ens syns på kartan, i alla fall ön ligger mellan Sverige och Finland, för den som inte visste. Vi pratar ålänska, hm hur ska man förklara, vi har ålänsk dialekt men vi har svenska ord. Ungefär såhär ni säger kaker i sverige och på åland säger vi kakor. Sjuk förklaring, men nu fick ni veta det. Nu återgår vi till den vanliga. Jag blir 16 den 31 juli och i augusti börjar jag mitt sista år i grundskolan, jag är totalt foto crazy tjej, för den som ville veta. Använder mig av en sony a200 jag har haft sen december 08. Har i stort sett världens knäppaste familj som består av mamma & min bonus pappa som jag bor i en vecka och så bor jag hos min pappa & bonus mamma andra veckan. Och så kör jag mellan två olika ställen. Hm, vet inte riktigt var jag ska berätta mer. Men enligt många av mina vänner sägs jag att vara målmedveten, glad, snäll och alltid kameran runt halsen och ett leende på läpparna oftas i allafall. :)

Verkar jag något intressant så finns alltid jag här ett bloggverktyg som hjälper en att hålla reda på sina favoritbloggar! Hoppas vi ses där!



Där det står Åland där bor jag på den lilla pricken.


Kommentarer
Postat av: M E M A A - Fotoblogg

Sv: Hej! Tacks å jätte mycket! :) Tyvärr gör inte jag "Bloglovin' byten" dock :)

2011-06-10 @ 20:57:16
URL: http://memaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0