rubriker?

IDAG: Har jag varit på frideborg, eller haldineborg, hihi. Vi har plockat i stort sett bara städat. Cecilia och Linnea har bråkat, och cecilia hade tänkt att gå hem, hm hon gick typ till ödkarby, sen gick hon tillbaka med skavsår, sen så lekte hon att hon rökte, men nej. Ja, hon ville rättare ha uppmärksamhet. Orkar inte berätta mera skulle ha lagt upp inlägget idag och har gjort ett redan, men så skulle jag skriva vidare och det kanske skulle bli konstigt att nu är cecilia och linnea här, exémpel. Det hade jag skrivit saker som hände just då, inte nu. Ni förstår säkert, nu ska jag kolla lite internet här. Och spela spel dålig kvällsaktivitet, vadå? :)

OBS. inlägget har blivit påfyllt hela tiden från kl. 15 idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0